Optimaliseer uw dienstbaarheid

Service Management

Optimaliseer uw dienstbaarheid

Service Management

by Aranea Marketing
Uw organisatie is vandaag de dag 100% afhankelijk van betrouwbare, veilige en innovatieve IT. Of het nu gaat om een backoffice systeem, managementinformatie of een nieuwe applicatie; IT moet het doen!

Klant centraal: intern én extern

Aranea ziet Service Management als het efficiënt inrichten, beheren en innoveren van de IT dienstverlening op weg naar een blije klant. Een geoliede IT-afdeling is vandaag de dag een randvoorwaarde voor succes. Voor dat succes dient u grip te krijgen op de succesfactoren en verbeterpunten onder uw interne en externe klanten.

(Her-)ontwerp van services

Interne services spelen zich binnen uw organisatie af, externe services zijn de diensten naar de klantorganisatie. Echter, in de kern komt het altijd aan op optimale dienstverlening en een blije klant. Daarom helpen wij met het – vanuit samenspel – opnieuw ontdekken, ontwerpen en implementeren van deze services.

Onze dienstverlening

U wenst de dienstbaarheid van uw IT-afdeling richting interne en externe klanten te optimaliseren? Wij helpen klanten met een breed aantal vragen en diensten:

  • Hoe wordt onze IT-dienstverlening beleefd?
  • Wat is de maturity level van onze ITSM?
  • Wat is de meerwaarde van DevOps?
  • Hoe integreren we DevOps?
  • Hoe creëren we meer ‘Lean/Agile’ IT?

We helpen uw klantwaarde optimaliseren. Van best practices (ITIL, ASL, BiSL, PRINCE) tot een Maturity Scan of Project Manager; uw blije klant halen we dichterbij.

Aranea helpt u aan de juiste Project Manager of een P3M-methode op maat. Altijd in co-creatie met uw stakeholders zodat oplossingen snel in productie worden genomen.

Alles draait bij Service Management om dienstverlening, gastvrijheid en beleving. Daarom helpen wij in samenspel met stakeholders nieuwe diensten ontwerpen en implementeren.

We zetten Business Games, coachsessies en training in om het bewustzijn en de knowhow omtrent Service Management naar het hoogste niveau te brengen.

RRavesteijn
Roeland Ravesteijn
MANAGING PARTNER

Wilt u de meerwaarde van Service Management voor uw organisatie optimaliseren? Ik ga graag met u in dialoog!

Top